Gestoria Administrativa

“Li posem fàcil”

Per facilitar les tramitacions administratives més corrents que afecten els propietaris d’immobles i les comunitats de propietaris, la Cambra ha establert un servei de tramitacions administratives.

Gestions que ofereix
  • Tramitació de cèdules d’habitabilitat.
  • Tramitació d’expedients d’ajuts econòmics per a la rehabilitació.
  • Tràmits propis de la constitució de comunitats (legalització del llibre d’actes, obtenció del NIF, etc.).
  • Redacció d’estatuts, actes, convocatòries, etc.
  • Adequació de les comunitats a la Llei orgànica de protecció de dades.
  • Redacció de comunicacions, notificacions i requeriments diversos.
  • Altes i canvi de nom IBI.
  • Tràmits laborals dels empleats de comunitats.
  • Tramitació per a l’obtenció de l’aval lloguer.
  • Informació telemàtica sobre finques amb titularitat de tercers en el Registre.
  • Informació telemàtica del Registre Mercantil sobre dades de societats.

Contacta amb nosaltres

Accepto rebre informació comercial, fins i tot per correu electrònic.
He llegit i accepto la Política de Privacitat (*)

INFORMACIÓ PROTECCIÓ DE DADES DE CAMBRA DE LA PROPIETAT URBANA DE MATARÓ I EL MARESME

Finalitats: Respondre a les seves sol·licituds i remetre-li informació comercial dels nostres productes i serveis, fins i tot per correu electrònic. Legitimació: Consentiment de l'interessat. Destinataris: No estan previstes cessions de dades. Drets: Pot retirar el seu consentiment a qualsevol moment, així com accedir, rectificar, suprimir les seves dades i altres drets a inforgpd@cambrapropietat.cat. Informació Addicional: Pot ampliar la informació a l'enllaç d'Avisos Legals.

* Tots els camps amb asterisc són obligatoris.