Administració i Gestió de Comunitats

La CAMBRA DE LA PROPIETAT URBANA DE MATARO I EL MARESME ofereix als propietaris que ens confien l’administració  de la seva finca, tot el coneixement i l’experiència de més d’un segle al servei de la propietat urbana.

Servei personalitzat i de qualitat

Els nostres gestors juntament amb els professionals dels nostres serveis d’assessoria jurídica, tècnica, fiscal i laboral, s’encarreguen de totes les gestions relacionades amb l’administració de la Comunitat de Propietaris, executant i proposant a la propietat aquelles accions que siguin necessàries per al correcte funcionament de la Comunitat, així com de les seves instal·lacions i serveis.

Servei personalitzat i de qualitat

La gran quantitat de disposicions jurídiques, tècniques i fiscals dictades per les diferents administracions públiques (municipal, autonòmica i estatal) que afecten el món immobiliari fa imprescindible encarregar la gestió de la comunitat a un equip de treball professional i amb capacitat de resposta.

A la Cambra coneixem el món de les comunitats, amb la seva problemàtica específica, i comptem amb un equip humà preparat amb programes i desenvolupaments informàtics que ens permeten donar un servei de qualitat personalitzat, amb una millora contínua.

Gestió Econòmica-Administrativa

Assessoria Fiscal*

Assessoria Laboral*

(*) Cost subjecte a les tarifes preferents establertes per la Cambra de la Propietat de Mataró i El Maresme.

Admin 24 h
Un despatx virtual

La Cambra posa a disposició dels seus administrats un despatx virtual on podran realitzar consultes i accedir a les dades relacionades amb la seva comunitat amb tan sols connectar-se a aquesta pàgina web, a través de la qual s’accedeix a l’oficina 24 h. online de forma immediata i segura.

Sol·licita pressupost

Només cal que empleni el formulari, l’enviï i el nostre Departament d’Atenció al Soci es posarà en contacte amb vostè.