Administració de comunitats

Portem la seva comunitat amb total transparència i claredat

En la societat actual, cada dia més exigent, la figura de l’administrador és imprescindible per al bon funcionament i el bon ús de les comunitats de veïns, evitant enfrontaments entre els propietaris i informant-los dels seus drets i obligacions legals, la qual cosa es tradueix de manera immediata en la millora de la seva qualitat de vida.

La gran quantitat de disposicions jurídiques, tècniques i fiscals dictades per les diferents administracions públiques (municipal, autonòmica i estatal) que afecten el món immobiliari fa imprescindible encarregar la gestió de la comunitat a un equip de treball professional i amb capacitat de resposta.

A la Cambra coneixem el món de les comunitats, amb la seva problemàtica específica, i comptem amb un equip humà preparat amb programes i desenvolupaments informàtics que ens permeten donar un servei de qualitat personalitzat, amb una millora contínua.

Actuacions del servei d’administració de comunitats
  • Legalització del llibre d’actes i constitució de la comunitat de propietaris.
  • Redacció d’estatuts o del reglament de règim interior.
  • Convocatòria i assistència a les reunions amb suport jurídic i comptable.
  • Redacció d’actes de les reunions i execució dels acords de les juntes.
  • Redacció de pressupostos i determinació de les quotes comunitàries.
  • Tramitació i cobrament de rebuts.
  • Seguiment i control d’impagats i reclamacions judicials.
  • Control i pagament de serveis, subministraments, impostos i assegurances.
  • Obtenció de pressupostos per a la realització d’obres.
  • Conservació de la finca: subvencions i seguiment de la realització d’obres.
Avantatges si la seva comunitat està administrada per la Cambra
Admiweb 24 h.

La Cambra posa a disposició dels seus administrats un despatx virtual on podran realitzar consultes i accedir a les dades relacionades amb la seva comunitat amb tan sols connectar-se a aquesta pàgina web, a través de la qual s’accedeix a l’oficina 24 h. online de forma immediata i segura.

Si la seva Comunitat està administrada per la Cambra i volen gaudir d’aquest servei, els veïns podran consultar el seu saldo, veure l’estat d’una incidència i el seu seguiment, veure la llista d’industrials de la finca i les seves formes de contacte, realitzar una consulta, notificar una nova incidència, accedir als documents de la comunitat, l’estat dels comptes, les actes de la comunitat, etc…

Les convocatòries i els informes (liquidacions, pressupostos, etc..) necessaris per a la reunió ordinària o extraordinària, estaran també disponibles en el servei web, un simple e-mail enviat als copropietaris permetrà la seva consulta.

Accediu al servei ADMIWEB 24 H.

Contacta amb nosaltres

Accepto rebre informació comercial, fins i tot per correu electrònic.
He llegit i accepto la Política de Privacitat (*)

INFORMACIÓ PROTECCIÓ DE DADES DE CAMBRA DE LA PROPIETAT URBANA DE MATARÓ I EL MARESME

Finalitats: Respondre a les seves sol·licituds i remetre-li informació comercial dels nostres productes i serveis, fins i tot per correu electrònic. Legitimació: Consentiment de l'interessat. Destinataris: No estan previstes cessions de dades. Drets: Pot retirar el seu consentiment a qualsevol moment, així com accedir, rectificar, suprimir les seves dades i altres drets a inforgpd@cambrapropietat.cat. Informació Addicional: Pot ampliar la informació a l'enllaç d'Avisos Legals.

* Tots els camps amb asterisc són obligatoris.